0

- Οι μήνες που πέρασαν ήταν απόλυτα δημιουργικοί για σένα. Εκανες θέατρο, πρωταγωνίστησες σε μια πολιτική σάτιρα και τώρα συμμετέχεις στο «Your face sounds familiar». Και να φανταστείς πως ανήκω σε εκείνους που δεν θέλουν να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Παρόλο που η δουλειά μας είναι δημιουργία και επομένως εμπεριέχει χαρά, ήθελα να έχω χρόνο για μένα. Μου αρέσει να ζω στη φύση.

- Δηλαδή; Εχω ένα καταφύγιο στον Χελμό το οποίο με «ταπεινώνει», αφού από το σπίτι μου έχω την τύχη να βλέπω την κορυφή του Χελμού. Εκεί γαληνεύω ξεχνώντας τους αδυσώπητους ρυθμούς της καθημερινότητας.

- Είσαι ο σταρ του χωριού; Νομίζω ότι ο σταρ του χωριού είναι ο Βούτσης, ο ταβερνιάρης της περιοχής.

- Η αναγνωρισιμότητα σου έχει αλλάξει τη ζωή; Προσπαθώ να λέω «όχι», αλλά δεν είναι δυνατόν. Με κάποιον τρόπο διαφοροποιούνται πολλά πράγματα. Δεν μπορείς, για παράδειγμα, να απολαύσεις τον προσωπικό σου χρόνο εντελώς μόνος. Από την άλλη, το ότι έχουν αλλάξει κάποια δεδομένα δεν είναι απαραιτήτως κακό. Το ότι με σταματάνε στον δρόμο χαμογελαστοί άνθρωποι και με προσεγγίζουν θετικά δεν ξέρω πόσο θρέφει τη ματαιοδοξία μου, αλλά μου δίνει χαρά.

- Παρά το γεγονός ότι στην προσωπική επαφή αποδεικνύεσαι θετικός και ευχάριστος άνθρωπος, κάποιες δηλώσεις που έχεις κάνει στο παρελθόν δίνουν την αίσθηση του αντιδραστικού... Μόνο έτσι προχωράνε τα πράγματα. Το ένα εξάλλου δεν αναιρεί το άλλο. Είμαι ένα πλάσμα που έχει άποψη γι' αυτά που συμβαίνουν γύρω του.

- Κάποτε ωστόσο είχες κατακρίνει τα ριάλιτι και τώρα παίρνεις μέρος σε ένα από αυτά... Μένω σταθερός στην άποψή μου και δεν μετανιώνω για δηλώσεις που έκανα κατά το παρελθόν. Η συμμετοχή μου σ' αυτό το θέαμα δεν αναιρεί τίποτα απ' όσα έχω πει. Το «Your face sounds familiar» δεν είναι ένα θέαμα που προάγει την ανταγωνιστικότητα βάζοντας συνθήκες πρωταθλητισμού, του τύπου κάποιος κάθε εβδομάδα φεύγει τονίζοντας το «κατά μόνας». Είναι ένα σόου που προάγει ουσιαστικά τη δημιουργία και τη διασκέδαση.

- Κάποιος θα μπορούσε ωστόσο να πει ότι το ίδιο ισχύει και με τα υπόλοιπα παιχνίδια. Ισχύει μέχρι το σημείο όπου ο ανταγωνισμός δεν μπαίνει σε πρώτο πλάνο. Τη σχετική άλλωστε δήλωση την είχα κάνει πριν από περίπου πέντε χρόνια, τότε που υπήρχαν γύρω στα δεκαπέντε τέτοια παιχνίδια και η κοινωνία υποδεχόταν τους νικητές με τιμές ήρωα. Είχε χαθεί η έννοια των λέξεων.

- Αν συμμετείχες σε ένα τέτοιο παιχνίδι για οικονομικούς λόγους, θα είχες το θάρρος να βγεις και να πεις: «Sorry, παιδιά, αλλά οι συνθήκες ζωής άλλαξαν»; Το να αλλάζουν γνώμη οι άνθρωποι είναι πάρα πολύ υγιές, εποικοδομητικό και εξελίσσει τα πράγματα. Νομίζω ότι θα είχα τη δύναμη να το παραδεχτώ. Αν, από την άλλη, αλλάξω γνώμη και διαφημίσω μια τράπεζα, κάτι που αρνήθηκα στο παρελθόν, δεν ξέρω πώς θα μπορούσα να δικαιολογηθώ στον κόσμο. Ακόμη και γι' αυτό βρέθηκαν δημοσιογράφοι που με κατέκριναν.

- Γιατί δεν το έκανες; Για τον ίδιο λόγο που δεν θα το κάνω και τώρα. Θεωρώ ότι οι τράπεζες συγκαταλέγονται στους βρικόλακες της κοινωνίας.



- Υπήρξαν ωστόσο κάποιες στιγμές που είπες «βρε, μπας και...»; Φυσικά! Η ιδέα της άρνησης με ταλαιπωρούσε το μεσημεράκι που κοιμόμουν στο σπίτι μου. Ξέρεις πόσο φίλοι με συμβούλευσαν να πάρω τα χρήματα και να τα κάνω δωρεές ή να δώσω μέρος τους στην αδελφή μου που είναι άνεργη ηθοποιός με δύο παιδιά; Αλλά και τα δικά μου χρέη είναι αρκετά!

- Οικογένεια πώς και δεν έκανες; Δεν προέκυψε. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν με συνεπαίρνει η ιδέα του γάμου. Αν με ρωτήσεις αν θέλω να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια, θα σου πω «ναι».

- Μεγάλο έρωτα έχεις ζήσει; Eίναι εύκολο να απαντήσεις θετικά ή αρνητικά. Το θέμα με τις ανθρώπινες σχέσεις είναι τι τελικά αφήνουν στην ψυχή σου.

- Μου δίνεις την αίσθηση ότι δεν θέλεις να απαντήσεις... Εντάξει, θα σου πω «ναι», και; Πριν από λίγη ώρα σταμάτησα σε ένα φανάρι ερχόμενος εδώ και δίπλα μου στάθηκε ένας από τους ανεκδιήγητους τύπους με ένα αυτοκίνητο-ατραξιόν, έχοντας στη διαπασών ένα σκυλάδικο άσμα. Αν θέσεις το ίδιο ερώτημα σε αυτόν, θα σου πει μάγκικα: «Ναι, ρε μεγάλε, έχει πονέσει η δική μου η καρδιά!». Και; Στην επαρχία είδα πρόσφατα μια αφίσα που διαφήμιζε κάποιο κέντρο ως εξής: «Κάθε Τετάρτη βραδιά καψούρας»!

- Τι να κάνουμε; Είμαστε παθιάρικος λαός... Σαφώς, το παραδέχομαι. Το θέμα είναι να μην πουλάς τόσο φτηνά το συναίσθημα γιατί μοιάζει με ξεπούλημα.

- Για τη Ζέτα Μακρυπούλια είχες κάνει κατά το παρελθόν σκληρές δηλώσεις...
Δεν θέλω να πω τίποτε άλλο πάνω σ' αυτό, για να μην ανοίξει νέος κύκλος συζητήσεων. (σ.σ.: είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Δεν είμαστε συνάδελφοι με την κυρία Μακρυπούλια. Δεν ξέρω τι δουλειά κάνει, δεν ξέρω αν είναι ηθοποιός, αλλά συνάδελφοι δεν είμαστε».) Θα μπορούσα να τοποθετηθώ, όπως και ο Χρήστος Λούλης ή κάποιοι άλλοι. Οφείλω να σου πω πάντως ότι η ίδια η Ζέτα είχε διαχειριστεί πάρα πολύ ωραία τότε όλο αυτό το πράγμα. Είχε αναφερθεί στο πρόσωπό μου λέγοντας ότι είμαι πολύ καλός ηθοποιός και επομένως θα χαιρόταν να δουλέψει μαζί μου - μια πολύ κλασάτη συμπεριφορά και απάντηση. Επίσης θεωρώ ότι στο τελευταίο «Dancing» ήταν εξαιρετική ως παρουσιάστρια. Και το λέω υπό τον φόβο ότι θα βγουν κάποιοι και θα ισχυριστούν ότι τα λέω τώρα αυτά γιατί μπήκα κι εγώ σε ένα παρόμοιο θέαμα.

- Γιατί προτίμησες να συμμετάσχεις στο «Your face sounds familiar» ως κριτής και όχι ως διαγωνιζόμενος; Αυτό που κάνουν τα παιδιά είναι εξαιρετικά δημιουργικό και δύσκολο. Για εμένα ήταν ακόμη πιο δύσκολο μια και δεν είχα χρόνο να καταθέσω. Ουσιαστικά καλείσαι να παίξεις έναν ρόλο μέσα σε τρεις ημέρες.

- Πού θα παίξεις φέτος το καλοκαίρι; Θα πρωταγωνιστήσω στην παράσταση «Το μήλο» μαζί με τη Ναταλία Δραγούμη, μια πολύ διασκεδαστική κωμωδία που ασχολείται με την καθημερινότητα των δύο φύλων. Εμείς οι ηθοποιοί είμαστε ευλογημένοι που κάνουμε αυτή τη δουλειά. Ουσιαστικά ανακαλύπτουμε κάποιους ήρωες και την κοπανάμε για λίγο...

Δημοσίευση σχολίου