0
Η Ευγενία Μανωλίδου σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε έξω από τα δόντια σχεδόν για όλα: από την απουσία της από την τηλεόραση μέχρι στοιχεία του χαρακτήρα της άγνωστα μέχρι στιγμής.

«Είχα πει ότι το διάστημα που ασχολούμαι με τη μουσική μου δεν σκέφτομαι να ασχοληθώ με τίποτε άλλο. Δεν μπορώ να κάνω σοβαρά δύο δουλειές ταυτόχρονα. Δεν θα ήταν σωστό ούτε έντιμο εκ μέρους μου», είπε η παρουσιάστρια στο περιοδικό «Like!» της Espresso.

Αναφέρθηκε ακόμα και στην πρόσφατη διαμάχη της με το δημοσιογράφο Κώστα Βαξεβάνη: «Προσπαθώ να καρτώ χαμηλούς τόνους και δεν απαντώ δημοσίως σε τίποτα σχεδόν. Γενικά οι φασαρίες δεν μου αρέσουν. Ό,τι κάνω το κάνω διακριτικά και φροντίζω να μη διαρρέει. Θέλω κι αυτό να γίνει όσο το δυνατόν πιο διακριτικά. Άσε να γράφουν ό,τι θέλουν. Εγώ δεν θέλω να δίνω τροφή».

Αυτό που δεν αντέχει στην προσωπική της ζωή είναι «το ψέμα και την αδιαφορία», ενώ για τη δημόσια εικόνα της σχολίασε: «Γενικά η εικόνα δε με απασχολούσε ποτέ. Έτσι, φροντίζω μεν να είναι ευπαρουσίαστη και να τηρώ κάποιους τύπους, αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχω καμία υστερία».

Η μεγαλύτερη επιτυχία στη ζωή της Ευγενίας Μαλωλίδου είναι «η επιλογή του συντρόφου μου», ενώ ξεκαθαρίζει ότι οι πιο σημαντικοί άνθρωποι της ζωής της είναι «ο άντρας μου και τα παιδιά μου».

Βαριέται αφόρητα «την επιφάνεια. Οι ανούσιες συναντήσεις. Οι βαρετές συζητήσεις, τα δήθεν συναισθήματα. Η υποκρισία. Οι αγέλαστοι άνθρωποι" και έκλεισε αποκαλύπτοντας ότι η χειρότερη συνήθεια που έχει και θέλει να κόψει είναι «να μην έχω τόσο άγχος με τη διατροφή τη δική μου και της οικογένειάς μου».

Δημοσίευση σχολίου