0
Ο Ανδρέας Γεωργίου εμφανίστηκε στο «ΟΛΑ Τρέλα», το βράδυ της Τρίτης, και μίλησε για την επιτυχημένη καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 Μπρούσκο , ενώ αναφέρθηκε και στην προσωπική του ζωή.

Για το ξεκίνημα στο «Μπρούσκο» ανέφερε: «Από μικρός θυμάμαι τον εαυτό μου να κάνει σχέδια. Κάποια στιγμή αναρωτήθηκα πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να κάνεις αυτό που πραγματικά θέλεις. Πρέπει να προσπεράσεις τους φόβους σου και να έρθεις σε επαφή με κόσμο», ενώ τόνισε: «Ο κύριος Περρής για παράδειγμα μού είχε πει πως δεν κάνω για ηθοποιός. Με βοήθησε, όμως, κιόλας γιατί εγώ τσιτώνω κιόλας. Δεν πληγώνομαι εγώ… ».

Ωστόσο, ο Ανδρέας Γεωργίου αποκάλυψε και κάποια στοιχεία από τις μελλοντικές εξελίξεις στη σειρά: «Στο Μπρούσκο θα έχουμε τεκνοποίηση. Συμμετέχω πολύ… ενεργά σε αυτό. Η Μελίνα μένει έγκυος, τώρα αν θα μείνει από εμένα θα το δούμε στα επόμενα επεισόδια. Σαν Σίφης, ο Αποστόλης Τότσικας μας ψάχνει έναν χρόνο ολόκληρο, δεν ξέρει ότι είναι μαζί μου η Μελίνα. Στο επεισόδιο 20 κάνουμε ένα “πήδημα” χρόνου και μας βρίσκει να μένουμε στο Λονδίνο μαζί με τη Μελίνα. Μετά από 2 επεισόδια το μαθαίνει ο Σίφης, έρχεται στο Λονδίνο, βρίσκει και όπλο…».

Παράλληλα, για την προσωπική του ζωή, ο Ανδρέας Γεωργίου παραδέχτηκε: «Στα προσωπικά μου έχω ζήσει πολύ έντονες καταστάσεις. Γενικά είμαι των άκρων. Μου αρέσουν οι περιπέτειες! Άμα είναι όλα φυσιολογικά, συμβατικά, όλα καλά, βαριέμαι! Θέλω λίγο να αισθάνομαι ανασφάλεια».

Πηγή: yupiii-gr

Δημοσίευση σχολίου