0

Συνέντευξη στο περιοδικό Celebrity έδωσε η Ζέτα Μακρυπούλια. Η παρουσιάστρια και ηθοποιός μίλησε για τα επαγγελματικά της σχέδια, τη σχέση της με τον Μ. Χατζηγιάννη αλλά και το ενδεχόμενο απόκτησης ενός παιδιού.
«Ξεκινάω μια περιοδεία ανά την ελληνική επικράτεια με την κωμωδία του Νίκου Μουτσινά και της Τζένης Διαγούπη "Τα βαφτίσια", η οποία είχε ξεκινήσει ήδη από το χειμώνα. Θα είμαστε ακριβώς ο ίδιος θίασος πλην του Αργύρη Αγγέλου, τη θέση του οποίου θα πάρει η Θανάσης Αλευράς. Θα πραγματοποιήσουμε περίπου 35 παραστάσεις σε όλη την Ελλάδα και αμέσως μετά επιστρέφω για να ξεκινήσω πρόβες για την παράσταση "Μερικοί το προτιμούν καυτό" που θα σκηνοθετήσει ο Σταμάτης Φασουλής.
Όσο για το ενδεχόμενο απόκτησης ενός παιδιού, η Ζέτα Μακρυπούλια είπε:
«Φυσικά και θέλω να κάνω παιδί. Πολύ θα το ήθελα. Είναι μια ιδέα με την οποία έχω έρθει κοντά και μου αρέσει. Θα ήθελα όμως να είναι ένας ανεξάρτητος άνθρωπος και να δημιουργήσει κάτι δικό του. Δεν θα ήθελα τα δικά μου στραβά κι απωθημένα να τα πάρει το παιδί. Με άλλα λόγια δεν θα ήθελα έναν κλώνο μου!»
Η ηθοποιός μίλησε και για τη σχέση της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη ενώ αποκάλυψε ποιο είναι το αγαπημένο της τραγούδι πριν τον γνωρίσει αλλά και ποιο είναι τώρα:
«Θα έλεγα το "Βυθό", που είναι αναλλοίωτο στο χρόνο και το "Αυτά που θα 'λεγα σε σένα". Μετά τη γνωριμία μας, θα έλεγα ότι είναι "Το παιδί της βροχής"».
Τέλος η ηθοποιός εξομολογήθηκε ότι έχουν πολλά κοινά με τον τραγουδιστή: «Στη συμβίωση γενικώς έχουμε πάρα πολλά κοινά. Τώρα εκεί που δεν συμβαδίζουμε πολύ είναι στην τάξη. Εγώ είμαι πιο τακτική».

newsbeast-gr

Δημοσίευση σχολίου