0
Στάθης Ψάλτης: «Ήμουν μεταξύ ζωής και θανάτου. Δεν έφυγε ούτε στιγμή η Χριστίνα από δίπλα μου. Όποτε έβγαινε από τον θάλαμο δάκρυζα, σκεπτόμενος πώς θα την αφήσω μόνη αν φύγω από τη ζωή.Δεν φοβόμουν καθόλου τον θάνατο. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πως θα αφήσω αυτό το πλάσμα. Είχα έντονα στη σκέψη μου πώς θα της φερθούν σε αυτό το επάγγελμα αν... έφευγα. Ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή της ζωής μου. Ευτυχώς ο Θεός με βοήθησε. Μου έδωσε «ανάσταση εκ νεκρών». Θεωρούσα ότι θα φύγω. Δεν το φοβόμουν, απλώς περίμενα παράλληλα τη βοήθεια του Θεού.Αυτό οφείλεται σε μένα. Πήγα σε μια άγνωστη κλινική και είχα δώσει ρητή εντολή να μην μάθει κανείς τίποτα. Ήμουν πολύ άσχημα. Ευτυχώς το ξεπέρασα. Δοξάζω το Θεό, γιατί από εκεί κρεμόμουν για να ζήσω. Δεν ήθελα να αφήσω τη Χριστίνα μου μόνη της. Όσο για το πώς το αντιμετώπισε η σύζυγος του, Χριστίνα; «Ήμουν ζωντανή, νεκρή. Ήταν σαν να είχα πεθάνει. Δεν είχα νιώσει ποτέ κάτι τόσο τραγικό. Πίστεψα απόλυτα στο Θεό και στον άντρα μου. Δεν υπήρχε λόγος να υπάρχω. Είναι ο μόνος άνθρωπος που με κάνει ευτυχισμένη, μου δίνει ζωή, με κάνει να ονειρεύομαι», λέει ενώ αποκαλύπτει πως είχε σκεφτεί να αυτοκτονήσει. «Ήταν το πρώτο που σκέφτηκα», λέει και ο Στάθης Ψάλτης συμπληρώνει: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι μου είπε: 'Αν φύγεις θα αυτοκτονήσω. Θα έρθω μαζί σου'. Προσπαθούσα συνεχώς μέσα από τα λόγια μου νε την αποτρέψω»

Δημοσίευση σχολίου